De Oude Pastorie Bed and Breakfast - Netersel
51.404646, 5.213713Beschrijving
De Oude Pastorie Bed and Breakfast Netersel ligt op ongeveer 4 km afstand van de Sint-Severinuskerk en beschikt over een Wi-Fi in de hele accommodatie. U kunt zwemmen in een buitenzwembad of gebruik maken van saunafaciliteiten en een buitenzwembad in de bed en breakfast.
Locatie
Het pand ligt op ongeveer 20 km van de luchthaven Eindhoven en op slechts 25 minuten lopen van culturele bezienswaardigheden zoals de Casterse Molen. De Oude Pastorie Bed and Breakfast is op ongeveer 3 km van Hapert gelegen. Het pand bevindt zich naast tuinen. De D'n Flaestoren 4 km van de locatie is een voordeel voor de gasten van dit De Oude Pastorie Bed and Breakfast met 3 sterren.
De bushalte Carolus Simplexplein is momenten van dit pand.
Kamers
Sommige units beschikken over zowel privébadkamers als ook een terras en airconditioning. De kamers zijn voorzien van een badkamer met een apart toilet en een douche.
Zaken en Recreatie
Er is extra toeslag van toepassing op het gebruik van een seizoensgebonden buitenzwembad en een zonnedek.
Essentiële informatie over De Oude Pastorie Bed and Breakfast
| 💵 Laagste kamerprijs | 95 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 300 m |
| 🗺️ Locatie beoordeling | 10.0 |
| ✈️ Afstand tot de luchthaven | 18.4 km |
| 🧳 De dichtstbijzijnde luchthaven | Luchthaven Eindhoven, EIN |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van De Oude Pastorie Bed and Breakfast
-
missingHeeft een recensie op 30 nov geschreven
Geweldig vriendelijk personeel! De bedden waren echt top, en de kamers waren super schoon. We vonden het helemaal geweldig. 😊
-
missingHeeft een recensie op 28 nov geschreven
De comfortabele kamers vond ik leuk.
-
missingHeeft een recensie op 27 nov geschreven
En de faciliteiten waren geweldig.
-
missingHeeft een recensie op 26 nov geschreven
We hebben hier een geweldig verblijf gehad dankzij het personeel dat super vriendelijk was.
-
missingHeeft een recensie op 25 nov geschreven
Het personeel was behulpzaam te allen tijde, de kamers waren zeer ruim.
-
missingHeeft een recensie op 23 nov geschreven
Mooie en heerlijke plaats met een gratis parkeergelegenheid, dus aarzel niet om hier met de auto te komen. Het personeel was supervriendelijk, zorgde goed voor iedereen. We kregen een grote kamer met een badkamer. Het was conform ons verzoek. Ons verblijf van 2 nachten hier was super.
-
missingHeeft een recensie op 25 okt geschreven
De locatie naast de tuin was prachtig, en de gratis parkeergelegenheid was een geweldige bonus. Het was natuurlijk slechts 10 minuten rijden vanaf de Casterse Molen.
-
missingHeeft een recensie op 23 okt geschreven
Zeer schone met een badkamer, een douche.
-
missingHeeft een recensie op 02 okt geschreven
We verbleven in een hotel dat ons hart gestolen heeft. De kamer was brandschoon en de badkamer was echt top. Het ontbijt was verzorgd en overvloedig, met altijd verse broodjes en een ruime keuze aan beleg. De service was uitstekend, de gastvrouw was vriendelijk en persoonlijk. De tuin was prachtig met een verwarmd zwembad en een overdekt terras. We voelden ons echt thuis. Het enige nadeel was dat voor horecabezoek een auto of fiets nodig was.
-
missingHeeft een recensie op 02 sept geschreven
Ruime kamers met zowel een bad als een douche, en gratis parkeergelegenheid. Het personeel was ook ontzettend behulpzaam! 🌟
-
missingHeeft een recensie op 29 aug geschreven
Ik had een geweldige nachtrust in een ruime kamer met douche en bad, en de locatie midden in Jackson was prachtig!
-
missingHeeft een recensie op 25 aug geschreven
Gemakkelijke kamers met eigen badkamer en douche. Een bushalte ligt op slechts 5 minuten lopen. 🚍
-
missingHeeft een recensie op 20 aug geschreven
De ligging was geweldig, vlakbij de tuin, en gratis parkeergelegenheid was echt top. Gelukkig handig dat het maar 5 minuten rijden was naar de Casterse Molen. 🌳
-
missingHeeft een recensie op 18 aug geschreven
Geweldige locatie midden in het centrum, met super aardig personeel. De tuin is echt prachtig en heel dichtbij, super chill 😊.
-
missingHeeft een recensie op 13 aug geschreven
Dit hotel is echt top! Het personeel is super behulpzaam en mega vriendelijk 😊.